Skip to content

Back Office Koordinátor

Pro uznávanou, stavebně-montážní společnost s vlastní projekcí, montážním a servisním zázemím v oboru distribuce elektrické energie, hledáme nové kolegy / kolegyně. Pracujte pro certifikovaného dodavatele výstavby kabelových a telekomunikačních sítí. Buďte součástí středně velké rodinné firmy, kde spolu všichni jednají na rovinu, chovají se k sobě s respektem a úctou. Do práce se můžete těšit!

Co získáš?

  • Odpovídající platové ohodnocení s každoroční valorizací
  • 13. plat každý rok vyplácen bez výjimky
  • Dny volna – 5 týdnů dovolené + 3 dny sick days
  • Pracovní smlouvu na dobu neurčitou
  • Pravidelná školení – průběžné vzdělávání v oboru
  • Přátelské prostředí + individuální přístup = není jen fráze
  • Stravenkovou kartu v hodnotě 140 Kč (zaměstnanec hradí pouze 50 Kč)
  • Multisport kartu, zaměstnanec hradí 200 Kč měsíčně
  • Příspěvek k Penzijnímu připojištění/Životnímu pojištění
  • Úrazové pojištění – 24 hod. denně 7 dnů v týdnu
  • Firemní akce – grilování, kulturní akce
  • Občerstvení na pracovišti – dobrá káva, čaj, bublinková i nebublinková voda, sušenky
  • Sdílený skútr – možnost využití pro rychlý přesun kamkoliv
  • Notebook, mobil a referenční (sdílený) vůz

Čím nás zaujmeš?

  • Zkušeností na obdobné pozici alespoň 2-3 roky
  • Znalostí práce na PC – MS Office na velmi dobré úrovni – Word, Excel (tvorba tabulek)
  • Organizačními dovednostmi, pečlivostí, systematičností a smyslem pro detail
  • Dobrými komunikačními schopnostmi a asertivním jednáním
  • SŠ s maturitou, nejlépe ekonomického/ administrativního směru
  • Znalostí zákona o veřejných zakázkách (výhodou)
  • ŘP sk. B – aktivní řidič (výhodou)

O čem ta práce je?

  • Spolupráci a podpoře ekonomického a účetního úseku
  • Přípravě a kompletaci nabídek výběrových řízení pro sekce Projekce a Realizace
  • Vedení administrativy nutné k evidenci zaměstnanců (nástupy, odchody, školení, OOPP, BOZP)
  • Koordinaci činností a vedení administrativy související se školením zaměstnanců (vedení dokumentace)
  • Evidenci pracovních pomůcek – zapisování do informačního systému
  • Podílení se na aktivní organizaci firemních akcí
  • Komunikaci v rámci evidence firemních benefitů (T-mobile, Edenred, MultiSPort, …)
  • Komunikaci se zaměstnanci napříč společností, s obchodními partnery a úřady

    Místo pracoviště

    • Praha 6 – Střešovice

    Sdílej nabídku kamarádovi

    Zaujala tě tato pozice?

    Pokud máš pocit, že je to práce pro tebe, pošli nám, prosím, svůj životopis a pár slov o sobě.

    Gabriela Fiedler

    Gabriela Fiedler

    recruitment consultant / HR project coordinator

    * povinná pole