Finanční a administrativní příprava projektů
Pro jednu z nejvýznamnějších projektových a inženýrských kanceláří v České republice, hledáme nové kolegy/kolegyně. Získejte stabilní pracovní pozici ve firmě, která se dlouhodobě umísťuje na předních místech v Ratingu ateliérů a projektových kanceláří Nadace ABF, a která věří, že profesionalita a odbornost musí jít ruku v ruce s lidským přístupem. Staňte se důležitým článkem týmu a dělejte práci, co má smysl! Máš-li chuť získat nové zkušenosti z finanční a administrativní stránky vedení projektů, ozvi se nám!

Přidej se k nám!
Co získáš?
- Zázemí úspěšné společnosti s 30letou tradicí
- Možnost podílet se na významných projektech v ČR i v zahraničí
- Zkušenosti z oblasti projektového řízení v projekční kanceláři
- Práci na hlavní pracovní poměr v moderním prostředí
- Stabilní pozici s dobrým finančním ohodnocením
- Přátelský a profesionální kolektiv
- Individuální přístup a pružnou pracovní dobu
- 5 týdnů dovolené
- Stravenkový paušál
- 4 dny zdravotního volna
- Firemní pojištění odpovědnosti
- Rodinný telefonní tarif
Čím nás zaujmeš?
- SŠ (s technickým zaměřením výhodou)
- Chutí, časem i schopnostmi se v novém prostředí rychle zorientovat
- Pracovní zkušeností v administrativě
- Pokročilou znalostí MS Office
- Proaktivitou, pečlivostí a komunikativností
- AJ na komunikační úrovni
- Pořádkem a organizovaností
O čem ta práce je?
- Podpoře celého projektového týmu a hlavních inženýrů projektů
- Zajištění administrativní agendy a správě projektové dokumentace
- Vystavování faktur a jejich rozesílání klientům
- Přípravě podkladů pro plánování a řízení projektů
- Sestavování poptávek i nabídek a jejich evidenci
- Přípravě podkladů a tvorbě objednávek
- Účasti na jednání při řešení konkrétní pracovní agendy a nabídek
- Správě projektů v interním systému ESO 9
Místo pracoviště
- Praha 5
Sdílej nabídku kamarádovi
Zaujala tě tato pozice?
Pokud máš pocit, že je to práce pro tebe, pošli nám, prosím, svůj životopis a pár slov o sobě.