Přeskočit na obsah

Finanční manažer

Pro našeho klienta, silnou a rostoucí vlastnicky českou společnost, která se zaměřuje na IT oblast/cloudová řešení nejen pro účetnictví, hledáme zkušeného finančního manažera, který je silný v finance business controllingu a zajímá se o řešení v oblasti digitalizace a automatizace.
Hledáme nového parťáka do vedení, jak odborně tak i v oblasti vedení změn a procesů zdatnou, komunikativní a osobnostně zralou osobnost zaměřenou na precizní výsledky, člověka zkušeného ve vedení menšího týmu. Těšíme se na Vás.

Co získáš?

  • Odborně pestrou práci s prostorem pro seberealizaci
  • Plnou odpovědnost za agendu financí a controllingu
  • Zelenou pro inovace od majitele i vedení
  • Vedení menšího týmu a další možný kariérní růst v rámci holdingu
  • Atraktivní platové ohodnocení s cílovými bonusy
  • 5 týdnů na zotavenou/rok + každý pracovní den snídani na pracovišti
  • Výuku angličtiny v práci a multisportku pro aktivní volný čas
  • Hezký roční rozpočet na vlastní odborný rozvoj/vzdělávání
  • Vše, co k práci potřebujete – notebook, telefon

Čím nás zaujmeš?

  • Úspěšnou několikaletou praxi v obdobné pracovní pozici
  • Vzděláním v oboru financí, ekonomiky, controllingu, řízení financí businessu
  • Znalostmi aktuální problematiky daně, finance 
  • Realistickým, analytickým a konstruktivně kritickým přemýšlením 
  • Schopností vést diskusi, inovovat, zavádět změny, optimalizovat proces
  • Schopností sebeorganizace a zkušenostmi s vedením týmu
  • Výsledky v oblasti zdravého plánování, business controllingu
  • Zkušenostmi s účetním systémem Pohoda – jsou výhodou
  • Občanskou bezúhonností a férovostí – bereme u této pozice jako samozřejmost
  • Chutí být parťákem pro další rozvoj businessu

    O čem ta práce je?

    • Finančním řízení ekonomických prostředků, být dobrý hospodář – efektivní zdravá správa
    • Reportingu – automatizovat pravidelný reporting, přicházet s ad hoc analýzami a reporty pro rozvoj businessu
    • Finančních plánech a kontrole plnění – provoz, investice, cash flow, kurzy, tržby, marže, obraty, ziskovost, nákladovost/výnosnost
    • Pravidelných účetních závěrkách, fakturace, řešení pohledávek pro podporu cash flow, banky, včasnost závazků, řízení rezerv
    • Odpovědnosti za účetní správnost, včasnost, optimalizaci, kontrolní mechanismy interních procesů a procesů vůči zákazníkům 
    • Digitalizování a automatizování opakujících se procesů, kde to je vhodné
    • Organizaci práce v týmu a vedení týmu vč. odpovědnosti za odborný růst (hl. účetní, účetní)
    • Komunikaci a spolupráci se státními autoritami, odpovědnost za pravidelná daňová přiznání, hlášení, správnost, včasnost
    • Spolupráci s vedením, kolegy z jiných oddělení, auditory, poradcem, externí mzdovou firmou

      Místo pracoviště

      • Praha 5

      Sdílej nabídku kamarádovi

      Zaujala tě tato pozice?

      Pokud máš pocit, že je to práce pro tebe, pošli nám, prosím, svůj životopis a pár slov o sobě.

      Tereza Košatová

      Tereza Košatová

      recruitment assistant

      * povinná pole