Přeskočit na obsah

Key account manager

Pro společnost zaměřující se na odborné poradenství v odpadovém hospodářství, která vytváří střední i dlouhodobé strategie a současně řeší celou řadu aktuálních záležitostí souvisejících s provozem svozu a likvidací odpadu pro města, obce a nově i pro podnikatelské subjekty. Daří se a je stále více práce, a právě proto hledáme nového odborníka a prima člověka na pozici key account manažera.
Nebojíte se rozšiřovat svoje hranice a rozvíjet se v oblasti obchodu? Chtěli byste se podílet, na strategiích pro obce v oblasti odpadového hospodářství, a být tím kdo jedná s představiteli obcí i měst? Těšíme se na tebe!

Co získáš?

  • Práci v týmu 15 nadšenců, volnější a flexibilní pravidla
  • Moderní pohled na odpadové hospodářství
  • Prostor pro osobní rozvoj a kariérní růst
  • Neodstropované odměny na základě osobního výkonu
  • Moderní způsob práce s moderními technologiemi
  • Zaškolení je samozřejmostí, cílem je dostatečně porozumět problematice projektů a poté přichází samostatná práce
  • Služební automobil
  • Mobilní telefon, notebook, Multisport kartu, možnost pravidelně cvičit jógu přímo ve firmě
  • Příjemné pracovní prostředí prostorné vily v klidné zástavbě Prahy 10 (v létě trávíme část pracovního času i na zahradě)
  • Možnost práce i na IČO

Čím nás zaujmeš?

  • Zkušenostmi s komunikací s klientem, zejména z oblasti veřejné správy (starostové)
  • Praxí v oboru, ať již na straně dodavatelů služeb, autorit jako je státní fond, EKO-KOM a další kolektivní systémy nebo na straně obcí
  • Znalostí a zkušeností v problematice odpadového hospodářství (není podmínkou, vše vás naučíme)
  • Když bude možné v tobě najít nebo postupně probudit nadšeného „odpadáře“ se silnou osobní odpovědností, bude to vítáno, podporováno a odměňováno
  • Řidičským průkazem

O čem ta práce je?

  • Péči o klienty a získávání nových klientů (cestování v rámci přiděleného regionu)
  • Vytváření a dlouhodobém udržování obchodních vztahů s klienty, porozumění jejich potřebám a odhalování potenciálu spolupráce
  • Očekávání cca 7 schůzek týdně, přípravě příslušných nabídek a jejich obhajoba u klientů
  • Identifikaci nových projektů a rozšíření stávajících
  • Pravidelném reportování o stavu obchodních jednání a výhledu zakázek

Místo pracoviště

  • Jižní Čechy – Vysočina / Praha 10 centrála / cestování po svém regionu / Home office

Sdílej nabídku kamarádovi

Zaujala tě tato pozice?

Pokud máš pocit, že je to práce pro tebe, pošli nám, prosím, svůj životopis a pár slov o sobě.

Barbora Pitoňák Krieglerová

Barbora Pitoňák Krieglerová

Ředitelka

* povinná pole