Přeskočit na obsah

Vedoucí kanceláře ZŠ+MŠ

Pro středně velkou základní školu, hledáme kolegu/kolegyni na pozici vedoucího kanceláře. Hledáme zapáleného lídra pro vedení, budování a koordinaci kanceláře školy.
Máte-li praxi ve školství, chuť vést svůj tým a vymýšlet nové projekty v prostředí příspěvkové organizace, pak se přidejte k týmu vedení moderní státní ZŠ+MŠ. Ozvěte se nám!

Co získáš?

  • Dobré platové ohodnocení
  • Zajímavou práci pro výjimečnou základní školu
  • Příjemné kolegiální prostředí
  • Pravidelné měsíční odměny a možnost osobního i profesního rozvoje
  • Pružnou pracovní dobu včetně možnosti občasné práce z domova
  • Zaměstnanecké výhody (příspěvek na stravování ve školní jídelně, příspěvek na produkty na stáří, infrasauna a masáže v budově školy ad.)

Čím nás zaujmeš?

  • VŠ vzděláním
  • Praxí v oblasti školství nebo ve vzdělávací instituci
  • Orientací v aktuálně platné legislativě, předpisech a znalostí školské problematiky
  • Zkušeností na odborné pozici
  • Základními ekonomickými znalostmi
  • Spolehlivostí a pečlivostí v práci
  • Konstruktivním přístupem a komunikativními dovednostmi
  • Schopností a chutí vést lidi, přirozeně je podporovat v osobním i profesním rozvoji
  • Slušným vystupováním, partnerským přístupem ke kolegům, dětem i rodičům
  • Dobrým time managementem i flexibilitou
  • Komunikativní angličtinou
  • Dobrou znalostí MS Office, kladným vztahem k IT
  • Řidičským průkazem skupiny B

    O čem ta práce je?

    • Vedení, budování a koordinaci teamu kanceláře školy
    • Zajišťování administrativní podpory vedení školy a pedagogického sboru
    • Dohled nad fungováním hospodářky, personalistky i asistentky
    • Komunikaci s vedením školy i personálem školy
    • Komunikaci s veřejností, s rodiči i žáky
    • Zajištění administrativního i provozního chodu celé kanceláře
    • Práci s internetovým bankovnictvím, fakturací a přípravě podkladů pro účetní
    • Vedení personální agendy zaměstnanců
    • Přípravě smluv a kontrole smluvních plnění
    • Koordinaci a řízení případných speciálních projektů
    • Správě provozních a projektových smluv
    • Nákupu drobného kancelářského zboží
    • Zpracování příchozí a odchozí pošty
    • Komunikaci s externí IT společností
    • Komunikaci s externí účetní firmou a dalšími externími subjekty školy

    Místo pracoviště

    • Praha 5

    Sdílej nabídku kamarádovi

    Zaujala tě tato pozice?

    Pokud máš pocit, že je to práce pro tebe, pošli nám, prosím, svůj životopis a pár slov o sobě.

    Iveta Hošková

    Iveta Hošková

    recruitment assistant

    * povinná pole